FAQ

Vragen webshop

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst op werkdagen worden de volgende dag verzonden. Als je een bestelling in het weekend plaatst, wordt deze de daaropvolgende maandag verzonden.

 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze bestellingen in de vorm van brievenbuspost (EUR 3,95) of pakketpost (EUR 5,95). Bij het afrekenen worden de definitieve verzendkosten berekend. De bestellingen worden via PostNL verzonden. Brievenbuspost wordt van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd. Pakketpost wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd.

 

 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt met iDEAL, creditcard of Bancontact betalen.

 

 

Kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?

Je hebt het recht om (een deel van) je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren of te ruilen. Meld je retourzending van tevoren aan door een e-mail met hierin je naam, adresgegevens, IBAN, ordernummer, en het/de product(en) die je wilt retourneren naar jolien@studiosew.nl te sturen. Wanneer je (een deel van) je bestelling wilt ruilen, vermeld dan ook de producten die je wenst te ontvangen. Het te retourneren product mag niet gebruikt zijn en moet voor zover mogelijk in de originele verpakking worden teruggestuurd. De kosten voor het retourneren zijn voor jezelf. Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, betalen wij je het aankoopbedrag zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, terug.

 

 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Direct na je aankoop wordt er een orderbevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres verstuurd. Check ook altijd even je spambox, daar kan de e-mail ook in terecht gekomen zijn. Mocht je onverhoopt geen bevestiging hebben ontvangen, kun je een e-mail sturen naar jolien@studiosew.nl.

 

Bij overige vragen of opmerkingen kun je natuurlijk altijd contact opnemen: je kunt mailen naar jolien@studiosew.nl of vul het contactformulier in.